sofirmccarthy.reismee.nl

My Lasts and Firsts

Dear,


Nou, deze week was ENORM druk, ik moest de hele week werken... Als eerst wil ik zeggen: YESSSSSS IK BEN GESLAAGD! Ik heb dit geweldige nieuws tussen half en kwart voor 12 gekregen op woensdag ochtend 26 juni. Het was nogal een gedoe want de school zou eigenlijk pas om 1 uur bellen en toen was ik klaar met mijn werk en kon ik lekker zelf thuis zitten maar opeens veranderde dat in 11 uur! Dus terwijl ik moest werken mocht ik mijn mobiel erbij houden en terwijl ik een klant aan het helpen was ging mijn mobiel dus ik snel gezegd: 'Ik word vandaag gebeld voor de uitslag van mijn herkansing en dit is het waarschijnlijk, vindt U het erg als ik opneem?' Vond de klant niet erg (hele aardige vrouw) en mijn collega nam snel over terwijl ik opnam. Het was mijn vader die mij verlosste met het nieuws dat ik inderdaad geslaagd was!


Toen de dag erna, donderdag, had ik mijn diplomauitreiking wat ook erg gezellig was en onze mentrix ging over elke leerling die geslaagd was (van onze klas) wat vertellen maar waar het op neer kwam is dat wij onze diploma kregen! Toen had ik vrijdag weer een drukke dag want ik moest in de ochtend werken en in de middag had mijn vriendin die ook naar Amerika gaat haar geslaagd/verjaardags/afscheidfeest. Het was heel erg leuk en gezellig! Aan het einde van het feestje lieten wij nog ons filmpje zien die we samen hebben gemaakt over de mensen die we het meeste gaan missen en al onze vriendinnen moesten huilen ( I love you, girls!!!!). Het was wel echt een speciale avond.


Dan zaterdag had ik mijn laatste paardrijles, wat ook erg jammer is. Ik heb ook al twee keer met Rita en Kevin geskypt en het zijn echt hele aardige mensen. Het begint nu toch wel een beetje te dagen dat het eind(of begin) wel in zicht komt. Ik ga 9 juli mijn visum ophalen, wat wel spannend gaat worden en dan die week ook nog mijn eigen geslaagd/verjaardags/afscheidsfeest wat ik moet plannen en regelen dus waarschijnlijk horen jullie in een weekje of twee weer van mij!


Love,


My English Summary


Dear,


Well, this week was extremly hectic, I had to work the whole week ... Firstly, I want to say that: YESSSSSS I HAVE PASSED MY EXAMS! I received this great news around half past eleven and a quarter to twelve, on Wednesday morning June 26. It was quite a hassle because the school would actually call at 1 in the afternoon, which meant that I had finished my work by then and I could go home and pick up the phone myself but suddenly the time was changed to 11 in the morning! So while I had to work I was allowed to keep my phone there and while I was helping a customer entered my mobile so I quickly said, "I am today close to me, just in case someone called. While I was stood at the till my mobile rang and I quickly explained my situation as my colleague quickly took over while I answered. It was my father who delivered the great news that I had indeed passed my exams!

Then the next day, Thursday, I had my graduation ceremony which was also very nice and our assigend class teacher talked about every student that had passed their exams (in our class) but, to the point, we signed and finally got our certificates! Friday I had another busy day because I had to work in the morning and in the afternoon I had a party from my friend who is also going to America, it was called her graduation/ birthday / farewell party. It was very nice and there were a lot of lovely people! At the end of the party we showed the guests the movie we made about the people we are going to miss the most all of all and our friends had to cry (I love you, girls!!). It was a very special evening.

Then Saturday I had my last horse riding lesson, which is was really sad as well. I have also Skypt twice with Rita and Kevin and they are really nice people. It now starting to dawn on me that now the end (or beginning) is in sight. I'm going to get my visa on July 9, which is going to be interesting and then in that week I also have my own graduation / birthday / farewell party for which I still have to do a lot of planing and arranging for so you will probably hear from me in a week or two!

Love,

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!