sofirmccarthy.reismee.nl

Let's hear it for NYC!

In New York, concrete jungle where dreams are made
There's nothing you can't do, now you're in New York
These streets will make you feel brand new
Big lights will inspire you, let's hear it for New York
New York, New York


Dear,


Nou, ik kan het eindelijk ook zeggen: ik ben in NEW YORK CITY! Het is echt zo geweldig en mooi. The vlucht hiernaar toe ging heel erg goed en er was genoeg te doen dus ik verveelde me helemaal niet. Ik zat ook nog naast twee meiden en heb ook lekker met hun gekletst. Toen wij geland waren moesten wij onze baggage ophalen en nog door een landbeveiliging. In het hotel gebeurde er niet veel, wij moesten tot 6 uur wachten en toen gingen wij avond eten. Daarna waren wij zo moe dat wij gelijk naar bed zijn gegaan en dat was om kwart over 8 (!!!) en ik werd weer om half 5 wakker. Vandaag zijn wij langs Central Park gereden, eigenlijk zouden wij daar een tour krijgen maar omdat het weer zo slecht was ging dat niet door ;( Wij zijn wel door de stad heen gereden en hebben veel beroemde gebouwen gezien. Wij zijn ook naarSoho, the Brooklyn Bridge (en ijs gehaald)en the Hard Rock Cafe geweest. Maar natuurlijk, niet te vergeten: Times Square. De lichten zijn prachtig en er hangt echt een geweldige sfeer. Het was heel erg gezellig! Ik wil echt weer een keer terug zodat ik het allemaal weer kan herbeleven. Morgen gaan wij helemaal naar de top van The Rock, een boot reis maken, naar Coney Island en natuurlijk: het Vrijheidsbeeld. Ik kan niet wachten! Ik zal jullie allemaal op de hoogte houden en de foto's volgen nog!


Love,

Dear,


Well, I am live in NEW YORK CITY! It is so amazing here and the city is brilliant. The flight to Newark went really easy, there was a lot to do so I wasn't bored and I was sat next to two girls so we chatted a lot as well. Then we had to go to pick up our luggage and go to another border security check. When we arrived at the hotel we didn't do a lot anymore. We had to wait till 6 and that's when we had dinner and afterwards we were so tired that we went immediately to bed which was around quater past eight (!!!) and I woke up half past four in the morning. Then today, thursday, we went past Central park. We would normally visit it but because the weather was very bad in the morning that didn't happen ;( Then we drove through the city and passed a lot of famous buildings. We also visited Soho, the Brooklyn Bridge and had ice-cream and the Hard Rock Cafe and last but not least: Times Square. It literally illuminates at night and it looked so enchanting. I loved today and I hope to return sometime soon to re-visit it all again! Tomorrow we are going to the top of The Rock, do a boat trip, visit Coney Island and ofcourse: see Lady Liberty. Can't wait! I'll keep you all up to date with everything and I promise that the photos soon will follow.


Love,

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!