sofirmccarthy.reismee.nl

Desert Hot Springs

Dear,


Zoals meeste van jullie al weten: Ik ben gearriveerd in Desert Hot Springs! Het is hier echt geweldig en Rita en Kevin zijn echt heel erg aardig en behulpzaam. Ik heb nu al aardig wat nieuwe dingen gedaan zoals American biscuits en pancakes eten voor ontbijt, post opsturen naar Europa zonder in Europa te zijn en mezelf inschrijven voor een school. Ik zal jullie nu allemaal vertellen wat ik de afgelopen dagen heb gedaan. Zondag heb ik met de familie geSkypt en ben wezen winkelen in de grootste supermarkt die ik OOIT heb gezien! Ze hadden zoveel verschillende keuzes ijs, het was net een hemel. In de middag gingen wij naar Rita's werk: de Ralph Lauren winkel in de Premium Outlet winkelcentrum. Rita moest werken en ik en Kevin gingen in allemaal winkels kijken. Jeetje, sommige winkels waren zo ongelofelijk duur! Mijn oogballen vielen bijna uit mijn hoofd toen ik de prijzen zag op de tassen van Coach. Toen Rita klaar was gingen wij uiteten en toen was het maandag. Maandag moest ik een prik krijgen (ugh...) die TDAP heet. Het was snel gedaan en daarna gingen wij nog in wat andere winkels. Om drie uur hadden wij een afspraak met de school, Desert Hot Springs High School aka DHSHS, dus wij gingen daarnaar toe, alleen maar om er achter te komen dat er een elektriciteitsstoring was en zij niets voor ons konden regelen. Zij verzochten ons vriendelijk om de volgende dag te komen, wat wij ook deden ;) Deze twee dagen was het weer niet heel erg mooi, ik bedoel dan rond de 25 graden, maar het regende voornamelijk veel waardoor wegen werden afgesloten omdat ze waren overspoeld. Ach ja, maar dinsdag en vandaag was het weer prachtig! Dinsdag gingen wij naar Walmart (Ze hebben daar echt letterlijk ALLES) en daarna gingen wij weer naar school, met deze keer wat betere resultaten. Er was iemand die mij hielp met vakken kiezen en wat ze zelf aanraden voor mij, wat wel heel erg handig was. Ik heb ook gelijk mijn schoolboeken gekregen, en Jezus wat zijn die zwaar! En het zijn er maar vijf!!! Ik kreeg ook nog andere informatie over Prom , Home coming en Graduation. Blijkbaar wordt een van de feesten in de bergen gegeven, wat Kevin en Rita mij echt aanraden, en voor Graduation celebration gaan wij naar Disneyland!!! Mijn eerste schooldag is volgende week dinsdag, 3 september. Het gaat nu echt gebeuren! Daarna gingen wij naar Target om school spullen te kopen en ook naar Barnes & Noble. Ik denk dat ik mijn nieuwe woonplek heb gevonden. We hadden ook een goede deal gevonden voor een mobiel die wij vandaag hebben gekocht. Vandaag gingen wij ook naar het postkantoor dus wat post moet/ zal misschien jullie kant op komen, als het goed is. Na dat wij de mobiel hadden gekocht, heb ik nog een jurk gekocht en bijna twintig dollars bespaard. Ik weet niet wat wij voor de rest van de week gaan doen maar ik zal jullie op de hoogte houden!


Love

Dear,


Well, as most of you know by now: I have arrived in Desert Hot Springs! I am having a great time here and Rita and Kevin are so nice. Also, I have tried a lot of new things already like American biscuits and pancakes, sending post to Europe while not being in it myself and signing myself into an American school. I will tell you all what I have been doing the last couple of days. Sunday I Skyped with the family and went grocery shopping in the biggest shop I have ever seen! They also had loads of different kinds of ice-cream so it was like heaven. Then in the afternoon we went to Rita’s work: the Ralph Lauren store in Premium Outlet Shopping centre. Rita went off to interview someone, doing her work basically, and I and Kevin walked around and looked at the other stores. Jeez, there are some expensive things over there! My eyeballs nearly fell out when we walked into Coach and I looked at the price tags. We also had dinner and then it was Monday. Monday I had to have an injection done (ugh…) which was the TDAP. But I got over it quickly and we went into other shops. At three o’clock we went to the Desert Hot Springs High School, which from now will be known as DHSHS because it’s an insanely long word! When I and Kevin arrived (Rita still had to finish up her work) the whole school was dark so we went in to find people, only to find out that they had a power shortage. So they kindly requested if we could come back tomorrow, which of course we did ;) In these two days there weather was really bad (well, probably around the 25 degrees but, you know what I mean) and it had rained quite a bit as well. This was rather unfortunate because there were roads closed off because of the floods. So yeah, but Tuesday and today have been lovely! Tuesday we went to Walmart (IT IS SOOOOO MASSIVE), they have literally everything in this store, it’s insane! I bought some shower stuff because I had only brought mini’s with me and they were nearly empty. Then we went back to school, the three of us, and now everything looked a lot livelier. Someone helped us with choosing my subjects and what would be the best options (apparently I’m not a real problem because to graduate you need 225 credits, and I probably already have 210 *angelface*). I also received my school books and a lot of other information on the school but also on being a senior. Apparently one of my dances is held up in the mountains, which Kevin and Rita immediately said I would enjoy, and for graduation celebration we are going to Disneyland!!! By the way, my first day of school is the third of September. They also talked about Prom and Homecoming and getting your cap and robe, it sounds so cool and official. Then after that we went to Target to buy my school stuff and we went into Barnes & Noble. I think I can safely say that I have found my new home residence. We also found a good deal for a phone so I bought that one today. Today we also went to the post office so post could/ should be coming your way. After that we went to the shopping centre where I bought the phone and a new dress (on which I save nearly twenty bucks!). I’m not sure what I will be doing the rest of the week but I will keep all of you posted!


Love

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!