sofirmccarthy.reismee.nl

"It is hard to convince a high-school student that he will encounter a lot of problems more difficult than those of algebra and geometry."

Dear,


Ik zit nu al bijna drie weken in Desert Hot Springs en ben bezig in mijn tweede week van school. Ik heb al zoveel nieuwe dingen meegemaakt! Ik heb Pop tarts gegeten, ben naar mijn eerste American football-wedstrijd geweest, heb een ‘Root beer-float’ gehad, heb de herdenking van 9/11 meegemaakt en ben naar de bioscoop geweest. The lessen hier zijn heel erg interessant en informatief. Ik heb voor mijn eerste Engels toets het hoogste van de klas gehaald (44 van de 50), wat een A+ is!!! Alle leraren zijn heel erg aardig en behulpzaam. Ik heb echt geweldig nieuws, dus houdt je vast: IK SNAP MIJN WISKUNDE! Ik kan het zelf echt niet geloven maar het is de waarheid, haha. Alle leerlingen hier zijn heel erg vriendelijk en grappig. Meeste van hun vragen aan mij waarom ik hier ben (op een een aardige manier) en ik zweer, het is alleen maar zo omdat ik levende entertainment voor hun ben. Zodra ik mijn mond open doe en zij mijn accent horen, reageren ze met ‘Omg, where you from?’ ‘I love your accent.’ Ik heb ook al een paar liefdesverklaringen gekregen en directe best friend verzoeken ALLEEN maar door mijn accent. Echt, het is net alsof je het meest populaire persoon bent. Ik heb het ook heel erg naar mijn zin met Rita en Kevin. Ze zijn heel erg aardig en behulpzaam en helpen mij met alles regelen en zorgen dat ik alles heb. Ook al mis ik Nederland heel erg (familie, vrienden, huisdieren, fietsen, en alles er tussen in), ze zijn hier heel erg aardig tegen mij en ik heb het heel erg naar mijn zin. Mijn eerste schooldag was echt het ergst omdat ik heel erg eenzaam was en niemand kende, maar nu heb ik een groepje en ik ken wel een paar mensen in al mijn lessen dus nu gaat het goed. Ik zal proberen jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden maar mijn volgende update zal waarschijnlijk pas over een week of twee zijn, het ligt eraan wat er in de tussen tijd gebeurd. Laat mij horen hoe jullie eerste dagen waren en hoe het nu met jullie gaat. Ik vind het ook super leuk om van jullie te horen!


Love,

Dear,


I have now been nearly three weeks in Desert Hot Springs and in my second week of school. I have already experienced so many new things! I have had Pop tarts, been to my first football game, had a Root beer-float, had to write ‘government’ instead of ‘gouvernment’, experienced the remembrance of 9/11 in America and went to the cinema. The lessons at school are very interesting and informative. I got the best grade of the class for our first English test (44 out of 50) which meant I had an A+!!! All the teachers are very nice and helpful. I also have big news, everyone hold on: I UNDERSTAND MY MATHS! I’m literally mind-blown but I really get it, haha. The students here are very welcoming and so funny. Most of them ask me why I’m here (nicely meant) and I can swear you, it’s just to entertain them. As soon as I open my mouth and they hear my accent, they’re like ‘Omg, where you from?’ ‘I love your accent.” And I’ve also had some love confessions and immediate best friend requests ONLY because I have an accent. I swear, it’s like being the coolest kid around. Also, I’m having a great time with Rita and Kevin. They are so good to me and help me along with everything and make sure I have all my stuff together. Even though I miss everyone in Holland (family, friends, pets, bikes, every nook and cranny on the street), the treat me here amazing and everyone’s so nice and I’m having a great time. The first day was the worst, it was incredibly lonely and I didn’t know anyone, but now I’m settled in with people and I know at least one person in my classes now so I’m good. I will try and keep you up to date as often as I can but the next post will probably be in a week or two, just depends on what happens in the mean time. Tell me how your first day’s were and how things are going with all of you. I’d love to hear from you!


Love,

Reacties

Reacties

Esmee

hoii:) , hoe ben jij in contact gekomen /met je vrienden? want je bent aan het begin best wel alleen zoals jij al zei, maar is dat niet moeilijk om zomaar tegen iemand te praten enzo? ik ben hier best wel benieuwd naar omdat ik misschien zelf ook een jaar high school ga doen, maar ik best bang ben dat het vrienden maken best moeilijk is.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!